Starting Video taken from ECC Blog
sementara nak sampai ke CP2 plak dari jalan besar kitaorang masuk ke single trek, nak kata teknikal sangat tu tak ler masalah gelap jer dah ler abang pon belasah laju so aku ikut rapat ler.. dah rapat sangat n gelap tu blh plak tak perasan ada lumpur tebal dah jatuh aku patah braket lampu baru aku satu huh huh huh nasib ada lagi dua hahahaha kurang dari 5km sudah sampai ker CP2 meriah kat sini lampu banyak cam nak raya plak...sama mcm CP 1 tadi still tak berhenti just amik air jer minum pon sambil ride...
dari CP2 ke CP3 jalan biasa jer area kebun sayur kalu tak salah aku..cuma ada kena cross "small stream" skit aku rasa mcm lumpur jer bukan stream pon hehehe then kitaorang tiba di CP3 lebih kurang 4.5km jer dari CP2 tadi..
CP3 ke CP4 lebih kurang macam tadi gak takder teknikal sangat ride pon sronok jer blh sembang sembang lagi masalahnya cuma batteri lampu mcm dah nak abih jer ada bawak spare tapi malas nak behenti nak tuka hehehe (best tak alasan tu) tengah tengah ride tu ada gak ler terdengan bunyi burung hantu hehehe ada la gayat gak kalu kayuh sorang sorang mcm mana la rasanya yer hehehe tiba di CP4 baru la kitaorang behenti jap coz sini tak ler ramai lagi riders yang tiba...amik gambar ngn makan pisang dalam 5++minit kitaorang gerak balik..denga abang marshall cakap tadi pasni downhill jer all da way kitorang cakap balik tak payah nak tipu ler saja nak phycho orang jer tuh.
tangah sedap sedap ride to CP5 tu aku dah rasa lain macam dah plak peha aku ni keras semacam mau cramp ler hehehehe kena plak ada long climbing slik aiseh kayuh la slow slow time ni abang pon udah kedepan dah skit aku biarkan jer coz tak nak cramp ngn taknak tolak hehehe sampai di CP5 onroad aku ingat dah abih la kayuh offroad sekali masuk balik huh huh huh aku biarkan terus abang ride ke depan tak sangka plak ramai gak yang potong time nih rugi placing ler then biler kuar to on road balik ada sorang rider ni pon also sudah mau cramp so rider togather la ngn dia sembang sembang makan angin jer masin masing sudah mau cramp hahahaha and akhirnya tiba semula di dataran ayer keroh semula dalam kul11.30 kot kalu tak salah..kesimpulan nya :
distance : 44.7km
average Speed : 15.7km/j
max speed : 44.2km/j
min speed : 3km/j (hahahah)
Total time : 02.52.46 :D
Placing : 139/785 (tak best tul)
pic lebih lebih dalam facebook aku : here layannnnn tapi sori la pic dalam trail takder langsung hehehe
more story and nice pic at : tmbikers and red flag
Pic from ECC Picasa
so apa lagi see u at Malacca this weekend....




