Gemilang


oppssssss sorry no story bout my riding activities hehe dan bukan ada apa apa "Gemilang" achievement yang aku dapat pon hehehe

tapi saja je nak promote salah satu Malay Drama / Movie yang aku minat pulak nak tengok tak tau naper malay movie mcm ni plak yang aku minat nak tengok such as malay movie sebelum ni Mukhsin arahan Yasmin Ahmad and Rock arahan Mamat Khalid hehehe citer citer mcm ni plak yang aku minat nak tengok

For this Gemilang Drama
The 13 episode drama is already aired since 24 January 2011. written by Mira Mustaffa and directed by kabir bhatia berkisarkan sekitar tahun 70an, dari apa yang aku baru google tadi katanya ia berdasarkan kisah benar yang terjadi pada seseorang. saper orang tu ntah ler yang wataknya dilakonkan oleh Shahz Jazle

apa pon yang pastinya citer ni best korang tengok la sendiri hehehe lagu dia pon ok gak per hehe sekali skala dalam hati ada taman apa salahnya kan hehehehe


Please Respect Cyclists.We Are Road User Too

0 comments: